6 April 2021

Gepubliceerd om 18:24

  • Beste klant,

    Al enkele maanden hebben we te maken gehad met meerdere gerichte DDOS aanvallen waardoor wij intern niet volledig hebben kunnen functioneren.

    Dit heeft niets te maken met een lek/hack.
    Een DDOS aanval zorgt er echter voor dat de getroffen website (in ons geval de Client Portal) een boel aanvragen tegelijkertijd ontvangt waardoor de server overbelast raakt en niet meer als 'normaal' kan functioneren.

    Dit bleek het kernprobleem te zijn waardoor we de afgelopen maanden meerdere storingen in ons systeem hebben ervaren.

    Inmiddels heeft het ons al te veel resources en tijd gekost om het probleem aan te pakken en niet te vergeten de schade aan ons imago dat is aangericht hierdoor gezien wij eerder altijd een order binnen 24u konden verwerken.

    Om meer complicaties te voorkomen hebben wij besloten onze activiteiten te staken.

    Muziek dat via ons platform is uitgebracht zal online blijven staan en we blijven de verdiende inkomsten uitbetalen zoals gewoonlijk.

    Heb je een release staan dat nog niet is uitgebracht? Neem dan contact met ons op voor een terugbetaling. (Gelieve zoveel mogelijk informatie bijvoegen)

    Voor alle vragen, uitbetalingen en meer kunt u ons mailen op info@theplugg.nl

    - Team ThePlugg NL

  • Beste klant,

    Al enkele maanden hebben we te maken gehad met meerdere gerichte DDOS aanvallen waardoor wij intern niet volledig hebben kunnen functioneren.

    Dit heeft niets te maken met een lek/hack.
    Een DDOS aanval zorgt er echter voor dat de getroffen website (in ons geval de Client Portal) een boel aanvragen tegelijkertijd ontvangt waardoor de server overbelast raakt en niet meer als 'normaal' kan functioneren.

    Dit bleek het kernprobleem te zijn waardoor we de afgelopen maanden meerdere storingen in ons systeem hebben ervaren.

    Inmiddels heeft het ons al te veel resources en tijd gekost om het probleem aan te pakken en niet te vergeten de schade aan ons imago dat is aangericht hierdoor gezien wij eerder altijd een order binnen 24u konden verwerken.

    Om meer complicaties te voorkomen hebben wij besloten onze activiteiten te staken.

    Muziek dat via ons platform is uitgebracht zal online blijven staan en we blijven de verdiende inkomsten uitbetalen zoals gewoonlijk.

    Heb je een release staan dat nog niet is uitgebracht? Neem dan contact met ons op voor een terugbetaling. (Gelieve zoveel mogelijk informatie bijvoegen)

    Voor alle vragen, uitbetalingen en meer kunt u ons mailen op info@theplugg.nl

    - Team ThePlugg NL